روستای البن
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ مجتبی خوش آمدید
.
ایمیل:mojtaba.savadkoohi@yahoo.com
.
tell:09378076700
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 178056
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 158
تعداد آنلاین : 1



.
.
.
.
تماس از طریق یــــــــاهـــــــــــو مسنجر

فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دانستنی ها

.

حدیث

.

جمله های عاشقانه

.

پیامک

.

فروشگاه اینترنتی
.
.

کد هدایت به بالا

سوادکوه - شهر زیراب




 


نظرات شما عزیزان:

عارف
ساعت9:24---28 خرداد 1393
سلام. خانواده پدری من در معادن زیراب حود سال 40 کارمیکردن.خودم اونجا رو ندیدم و خیلی دوست دارم جایی رو که پدر و پدر بزرگام زحمت میکشیدند رو ببینم اگر قصد سفر داشته باشم تو زیراب منزل اجاره ای گیر میاد.
پاسخ: سلام آره تو تشریف بیار گیر میاد


حسن نصیری
ساعت8:48---17 دی 1392
سلام از شما به خاطر تصاویر از سوادکوه سپاسگذارم . من اهل روستای چاشتخواران لفور بودم ولی حدود 17 ساله که در تهران زندگی می کنم ولی هر لحظه این عکس ها رو می بینم قلبم آروم می شه لطفا از لفور هم عکس بذارید با تشکر
پاسخ: سلام ممنون که وبلاگمو میبینید . اگه قسمت شد رفتیم لفور حتما عکس میگیرم


محمد
ساعت0:57---4 دی 1392
عکسات خوبن

اریا
ساعت0:47---4 آذر 1392
سلام جالب بود.ازروستاهای اطراف مث سوخته سرا هم عکس بزاری خیلی خوبه.
پاسخ: سلام ممنون از نظرت. داداش کی میره تا سوخته سرا!!! من هرجایی میرم سعی میکنم عکس بگیرم، وبلاگ بعضی از روستاهارو مث سوخته سرارو لینک کردم تو پیوندها هست ببینید. تشکر


شیوا
ساعت15:12---28 آبان 1392
سلام وبلاگت قشنگه فقط برای اینکه بازدید کننده ی زیادی داشته باشی همش عکس نزا
با ارزوی موفقیت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبهبرچسب:, :: 6:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : مجتبی